marliesingambia.reismee.nl

Spannend!

Ondertussen is het bijna zover!

De bagage staat klaar, de zenuwen zijn aanwezig en de twijfels of we al dan niet op tijd kunnen vertrekken met het vliegtuig stijgen...Maar geen nood 'normaal' kunnen we gewoon vertrekken en zijn er voor onze vlucht nog geen veranderingen.

Samen met mijn medestudenten hebben we ook een gemeenschappelijke blog. Deze kan je bekijken via de volgende link: http://gambiastage2012.reismee.nl/

Ik heb ervoor gekozen om ook een eigen blog aan te maken zodat ik hier wat meer persoonlijke foto's en dergelijke kan opzwieren

Wink
De gemeenschappelijke blog isook vooral voor school enzo.

Laat je mail achter op deze blog (rechtonder ergens) en dan krijg je automatisch een mailtje wanneer iets bijkomt op deze blog. Binnenkort komt ook mijn Afrikaans nummer op deze blog, zo kan je me bereiken moest het nodig zijn.

Alvast bedankt voor het volggen van mijn Gambiaans avontuur!

Vele nu nog koude Belgische groeten!

Reacties

Reacties

Elisa

Go go go Marlieeeees!!!! Laat die negerkes een poepie ruiken;)

Dikke piepers!

Tatjana

MARLIES!! Ik wens je heel veel succes in Gambia! Ik hoop dat je het daar heel goed zal stellen en dat je de tijd van je leven gaat meemaken! Zorg goed voor jezelf ;)! En wij zullen heel veel aan je denken!
Veel succes en ik wens je het allerbeste!!!

Dries

Véél plezier in Gambia :)
X Khou vn j

Wij! (Anke en co!)

Dag mijn NICHTJE!

Doet dat daar goed hé in Afrika!
We zullen veel aan je denken, vooral wanneer we nog maar eens een extra trui zullen aandoen!

Groetjes van ons allemaal en een dikke zoen!

tante nele

Hallo Marlies,
Blij te horen dat je goed ben aangekomen. Hier is het ferrm koud en we denken aan de warme zon. We hopen dat je het goed stelt en veel plezier kan maken.
groetjes van iedereen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!